niedziela, 26 lutego 2012

30. Katarzyna Dowbor i Artur Barciś

Dwa ostatnie autografy z tego tygodnia... Myślałam, że ten tydzień będzie o wiele lepszy, no ale cóż. Najpierw autograf od Pani Katarzyny:

 Katarzyna Dowbor (ur. 7 marca 1959 w Warszawie) – polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna TVP.


od kogo: Katarzyna Dowbor
co wysłałam: oficjalna strona - http://www.kasiadowbor.pl/
kiedy wysłałam: 14 stycznia 2012
kiedy dostałam: 23 lutego 2012
oryginalny?: tak
dedyk?: tak
uwagi: trochę się rozmazało ;o


Artur Barciś (ur. 12 sierpnia 1956 w Kokawie) – polski aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i dubbingowy, także reżyser.




od kogo: Artur Barciś
co wysłałam: e mail - niestety nie pamiętam
kiedy wysłałam: ok 6-20 stycznia 2012
kiedy dostałam: 23 lutego 2012
oryginalny?: tak
dedyk?: tak
uwagi: nie mam. 

Teraz jakie listy już wysłałam:

Gosia Andrzejewicz: +
Candy Girl: -
Patrycja Markowska: -
Video: -
Honorata Skarbek ,,Honey": -
Ashley Benson: -

Jak na razie tylko tyle wysłałam. Przyszło jedynie od Gosi. 
Za tydzień wysyłam do 1 D. :)

8 komentarzy:

  1. Widziałam, widziałam miałam dodać komcia, ale musiałam wyłączyć kopma , ale musiałam włączyć no na pocztę zobaczyć musiałam ;d.
    A zaraz jade;d.
    Gratulacjęęę!!!!.
    Ciekawe kiedy ja dostanę od P. Dowbor.
    W piątek chcyba bd wysyłała pare listów do 4 osóbek ;).Z polski;).
    Jutro Ci powiem , jak chcesz wiedzieć ;ddd.

    OdpowiedzUsuń
  2. catharine-kasia26 lutego 2012 05:03

    hej gratulacje grafów a szczegolnie od gosi ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ;-) Bardzo fajnie, ze sa to autografy z dedykacjami ;-) Pozdrawiam i zapraszam www.autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje i zapraszam do mnie :) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! u mnie NN, zapraszam :)
    [http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na NN.
    autografy-ineczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Ilona .
    I jak tam?
    Jkaies nowe grafy dostałas?
    Bo mja dzisiaj 4. Bd u mnie na blogu -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. http://autografy-ineczki.blogspot.com/2012/03/agnieszka-wodarczykalexandramarcin.html

    Zaprszam serdecznie na NN!\
    A w nim:
    Nowe autografy + Wymiana!
    Zaprszam!

    OdpowiedzUsuń