niedziela, 4 marca 2012

31. Savannah Outen, Polska Reprezentacja Piłkarska, Marek Niedźwiecki, Jurek Owsiak, Grażyna Brodzińska, Roman Czejarek i Bohdan Smoleń.

Czeeść wszystkim. Ten tydzień nie był taki zły jeżeli chodzi o autografy. Jestem zawiedziona tylko, że powrotne listy nie przychodzą. ;/  No ale mam nadzieję, że się kiedyś ich doczekam. : >

Savannah Outen to amerykańska piosenkarka, która zyskała popularność na YouTube.


od kogo: Savannah Outen
co wysłałam: prośbę na OFC YouTube
kiedy wysłałam: 11 lutego 2012
kiedy dostałam: 27 lutego 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak ^^
uwagi: pisząc prośbę Savannah chyba pomyliła się i przekręciła moje imię, na kopercie i na zdjęciu jest napisane ,,Llona" xDD


Reprezentacja Polski w piłce nożnej mężczyzn – zespół piłkarski, biorący udział w imieniu Polski w meczach i sportowych imprezach międzynarodowych.


od kogo: Polska Reprezentacja Piłkarska
co wysłałam: e mail - pzpn@pzpn.pl
kiedy wysłałam: 24 lutego 2012
kiedy dostałam: 29 lutego 2012
oryginalny: nie, nadruk
dedyk: nie
uwagi: nie mam.

Marek Wojciech Niedźwiecki – polski dziennikarz muzyczny, prezenter Programu III Polskiego Radia.


od kogo: Marek Niedźwiecki
co wysłałam: marek.niedzwiecki@polskieradio.pl
kiedy wysłałam: 24 lutego 2012
kiedy dostałam: 1 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: Pan Marek dołączył do koperty pocztówkę ze ,,Szklarskiej Poręby" i naklejkę :)

Jerzy Zbigniew Owsiak – polski dziennikarz radiowy i telewizyjny, showman, działacz charytatywny.




od kogo: Jerzy Owsiak
co wysłałam: e mail
kiedy wysłałam: 24 lutego 2012
kiedy dostałam: 1 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tal
uwagi: nie ma

Grażyna Brodzińska - polska śpiewaczka operetkowa, musicalowa oraz operowa i aktorka.




od kogo: Grażyna Brodzińska
co wysłałam: e mail 
kiedy wysłałam: nwm bo wysłałam dwa @
kiedy dostałam: 1 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie ma

 
Roman Maciej Czejarek  – polski dziennikarz, prezenter, publicysta i autor humorystycznych opowiadań.

R



od kogo: Roman Czejarek
co wysłałam: e mail - kontakt@czejarek.pl
kiedy wysłałam: 6 stycznia 2012
kiedy dostałam: 1 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie mam


Bohdan Smoleń– polski aktor komediowy, artysta kabaretowy, założyciel "Fundacji Stworzenia Pana Smolenia".




od kogo: Bohdan Smoleń
co wysłałam: OFC strona
kiedy wysłałam: 24 lutego 2012
kiedy dostałam: 2 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie ma.

To koniec jak na ten tydzień. :  > 

12 komentarzy:

  1. Gratki!! ;>
    A mi się podoba zdjęcie od Savannah ;d.
    Od P. Grażyny masz inne niż ja zdjęcie i do tego od Jurka Owsiaka też masz inne zdjęcie ^^. Gratki ;D
    Ila a bd dzisiaj na gg?
    BO mnie jutro w sql raczej nie będzie bo jade z rodzicami ;D
    I jak by co to mogła byś mi napsiać jutro na gg lekcje alo wysłać zdjęcia;dd. Abym sb mogła do zeszytu przepisać tak jak wtedy z polka?;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh fajnie jak fanie;)
    Bo mama z tatem chca jechac do Gorzowa Wlp. ;d.
    Tak więc dziekuję;*)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje i zapraszam do mnie ;) autografki-kiniaaa.blog.one.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej u mnie NN i to jaka;) zapraszam http://autografy-catharine.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mni9e znowu NN zapraszam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tylu podpisów :) Ja pisałam do Pana Smolenia , ale nie dostałam odp...
    Zapraszam na nową notkę :)
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Siema. Super blog! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś mogła dodać mnie do linków. Z góry dzięki! http://autografypiotr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ,a szczególnie grafu Pana Bohdana :)Dodasz mnie do linków ?Ja już Ciebie dodałam:)Zapraszam na nn :)http://autografyniki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję autografów. :) Zapraszam do siebie . 3 NN . :)
    autografy-doszki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nn :)http://autografyniki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nową notkę :)
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na NN;)!
    + mozna po sb zostawić komenatrzyk u mnie na blogu;)

    autografy-ineczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń