czwartek, 22 marca 2012

33. Andrzej Lampert, Kristen Stewart, Drew Barrymore, Halle Berry, dr House, Łukasz Zagrobelny, Marzena Brzóstowicz, Patrycja Markowska, Wiktor Zborowski, Jackie Collins, + [zapomniane] Beata Kozidrak i Patryk Pachura.

Cześć wszystkim! Znów robię zlot autografów z całego tygodnia.. no może 1,5 tygodnia ;] 
W tej notce opisze dość dużo nowych autografów gdzie większość jest ze studia fan mail. 
Tydzień temu zapomniałam opisać dwóch autografów mianowicie od Beaty Kozidrak i Patryka Pachury.
12 autografów do kolekcji. ; >


Andrzej "Endi" Lampert– polski wokalista, kompozytor, autor tekstów, aranżer i współproducent muzyczny zespołu PIN.


od kogo: Andrzej Lampert
co wysłałam: e mail -  tom@lampert.pl
kiedy wysłałam: 25 lutego 2012
kiedy dostałam: 19 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: nie mam

 Kristen Jaymes Stewart – amerykańska aktorka. Najlepiej znana z ról w filmie Zmierzch, Azyl, Ucieczka w milczenie i Zathura – Kosmiczna przygoda.


od kogo: Kristen Stewart
co wysłałam: e mail -  kristenstewart@studiofanmail.com
kiedy wysłałam: 12 stycznia 2012
kiedy dostałam: 20 marca 2012
oryginalny: niestety nie
dedyk: nie
uwagi: bardzo ładne zdjęcie Kristen

Drew Barrymore – amerykańska aktorka, producentka i reżyserka filmowa. Zdobywczyni Złotego Globu za rolę w filmie telewizyjnym Szare ogrody.


od kogo: Drew Barrymore
co wysłałam: e mail -  drewbarrymore@studiofanmail.com
kiedy wysłałam: 14 stycznia 2012
kiedy dostałam: 20 marca 2012
oryginalny: niestety nie
dedyk: nie
uwagi: nie mam

Halle Maria Berry – amerykańska aktorka.


od kogo: Halle Berry
co wysłałam: e mail -  halleberry@studiofanmail.com
kiedy wysłałam: 7 stycznia 2012
kiedy dostałam: 20 marca 2012
oryginalny: nie
dedyk: nie
uwagi: nie mam


Dr House




od kogo: Dr House
co wysłałam: e mail 
kiedy wysłałam: 6 stycznia 2012
kiedy dostałam: 20 marca 2012
oryginalny: nie
dedyk: nie
uwagi: nie mam

Łukasz Zagrobelny – polski wokalista, od 2000 roku związany z Teatrem Muzycznym Roma. Członek Akademii Fonograficznej ZPAV.


od kogo: Łukasz Zagrobelny
co wysłałam: e mail 
kiedy wysłałam: 7 stycznia 2012
kiedy dostałam: 15 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: nie mam

Marzena Brzóstowicz


od kogo: Marzena Brzóstowicz
co wysłałam: ofc strona
kiedy wysłałam: 15 lutego 2012
kiedy dostałam: 15 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie mam

Patrycja Markowska – polska piosenkarka popowa.


od kogo: Patrycja Markowska
co wysłałam: SASE= list + koperta zwrotna ze znaczkiem
kiedy wysłałam: 10 lutego 2012
kiedy dostałam: 16 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie mam

Patrycja Markowska
J&J Music Art s.j.
ul. Sejmowa 1
46-100 Namysłów
Wiktor Zborowski -  polski aktor teatralny, filmowy, radiowy (Teatr Polskiego Radia) i dubbingowy.


od kogo: Wiktor Zborowski
co wysłałam: e mail 
kiedy wysłałam: 20 lutego 2012
kiedy dostałam: 19 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: nie mam

 Jacqueline Jill "Jackie" Collins – brytyjska pisarka powieści sensacyjno-obyczajowych.


od kogo: Jackie Collins
co wysłałam: ofc strona
kiedy wysłałam: 20 stycznia 2012
kiedy dostałam: 20 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: jest dołączony też list ;]

 Beata Elżbieta Kozidrak – polska piosenkarka, wokalistka zespołu Bajm. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV.


od kogo: Beata Kozidrak
co wysłałam: e mail -  bajm@bajm.pl
kiedy wysłałam: 7 stycznia 2012
kiedy dostałam: 5 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: nie mam

Patryk Pachura


od kogo: Patryk Pachura
co wysłałam: ofc strona
kiedy wysłałam: 20 stycznia 2012
kiedy dostałam: 5 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie mam

To konieeecc... oby coś jutro przyszło. ;]]

11 komentarzy:

  1. Gratulacje, u mnie też NN :)Zapraszam! ;) http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj !
    Serdecznie gratuluję wszystkich autograów. Też pisałem do Zborowskiego jakiś czas temu, więc może i ja za niedługo od niego dostanę ;)
    A jeżeli chodzi o Christinę, to wysłałem tylko list.
    Pozdrawiam ! [autografy-bartek]

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje ci nowych grafów ciesze sie ze zdobyłaś tyle zdobyczy u mnie albo dzis albo jutro dam notke z dzisiejsze zdobycze ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje.;D

    Ineczka xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Grafów u mnie NN zapraszam http://autografy-catharine.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję !Szczególnie grafu Pana Łukasza Zagrobelnego :)Ja niestety do teraz nie posiadam jego autografu :(Zapraszam na nn :)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na NN;)!
    A w nim dużooo autografów;)
    Można coś po sb zostawić;)!
    autografy-ineczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, sporo, gratki i zapraszam http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, dużo Ci tego przyszło :).

    do Paris wysłałam tylko list z prośbą :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku! Ja dopiero ,,eksperymentuję" z autografami ;). Mam taką prośbę, mogłabyś mi dać e-mail do p. Zborowskiego? Będę ci NIEWYOBRAŻALNIE wdzięczna ;)
    Odp: prowansalia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Wspaniałych Autografów !
    Zapraszam na Mojego nowego bloga: http://Autografy-Kasjannny94.blogspot.com/
    A w pierwszej notce autografy zdobyte przez ze mnie osobiście.
    PS. Dodałam Cię na listę blogów u mnie. Czekam na to samo.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń