czwartek, 5 kwietnia 2012

34. Anna Dymna x2, Kina Grannis, Krzysztof Piasecki, Marta Żmuda Trzebiatowska

Hej ^.^
Opisze w tym poście kolejne autografy, które dostałam 2 tyg temu i tydzień temu. Wgl teraz mało autografów przychodzi. Musze więcej listów i e maili wysyłać. 

Anna Dymna  – polska aktorka teatralna i filmowa.



od kogo: Anna Dymna
co wysłałam: e mail 
kiedy wysłałam: 12 stycznia 2012
kiedy dostałam: 23 marca 2012 a drugie 26 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie mam

 Kina Grannis - amerykańska piosenkarka, gitarzystka i autorka piosenek. Z pochodzenia Japonka, Walijka, Irlandka.


 od kogo: Kina Grannis
co wysłałam: e mail - kina@kinagrannis.com
kiedy wysłałam: 7 stycznia 2012
kiedy dostałam: 27 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie, tylko pocztówka z tyłu zaadresowana do mnie
uwagi: nie ma

Krzysztof Piasecki – polski satyryk, artysta kabaretowy, dziennikarz.


od kogo: Krzysztof Piasecki
co wysłałam: e mail 
kiedy wysłałam: 15 lutego 2012
kiedy dostałam: 27 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie mam

Marta Żmuda Trzebiatowska – polska aktorka telewizyjna, filmowa i teatralna. Absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie.




od kogo: Marta Żmuda Trzebiatowska
co wysłałam: SASE= kopertę zwrotną ze znaczkiem + zdjęcie + zdjęcia wydrukowane
kiedy wysłałam: 23 marca 2012
kiedy dostałam: 5 kwietnia 2012
oryginalne: tak
dedyk: na dwóch zdjęciach
uwagi: wymarzony <3

TVN S.A.
serial ,,Julia"
ul. Płk. Stanisława Dąbka 2
30-832 Kraków
,,Dla Pani Marty Żmudy Trzebiatowskiej"

 To tyle.. oby coś jutro jeszcze przyszło.
Dzięki, że komentujecie moje posty.
papapapa ;*

9 komentarzy:

  1. No fajnie , że dostałaś ale beznadziejnie że one sa wydrukowane i czarno białe;/.
    Ja bym takich nie dał..

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację.
    Ale szkoda że dałaś takie wudruki. ;D
    A dużo ładnijesze by były kolorwe. Ja dostałam i ci pisałam ,że nie trzeba zdjęć a ty jak zwykle swoje..
    I tak samo jak do innych .

    OdpowiedzUsuń
  3. *Do Anim.
    No wiem, każdy człowiek uczy się na błędach, nie? -,-
    Chyba napisałam, że jest mi wstyd. Wiem, pewnie byś takich nie wysłał. : >

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje i zapraszam do mnie ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu usunełaś te zdjęcia?!
    Z powodu tego Anonimu? A nie lepiej już bylo usunąć ten komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnych autografów.

    Zapraszam do mnie ! Nowa notka a w niej autografy od: serialu ,,Pierwsza Miłość" i Johna Travolty. http://autografy-kasjannny.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. NN zapraszam
    http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń