poniedziałek, 23 kwietnia 2012

36. Anna Guzik, Paweł Papke, Grupa MoCarta

Hejka!!!
Dzisiaj był dość udany dzień... lekcje skrócone, po szkole festyn i autograf zdobyty osobiście. :)
Ten autograf jest od Pani Anny Guzik! Lubię jak gra w serialu np. ,,Na Wspólnej". Bardzo lubię ten serial. Widząc ją na żywo prawie jej nie poznałam... w serialu wygląda trochę inaczej. : )) 

Anna Guzik – polska aktorka serialowa, filmowa i teatralna.




od kogo: Anna Guzik
Autograf zdobyty osobiście.
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: zdjęcie mi się pogniotło ale to szczegół, wymarzony!

 Paweł Papke – polski siatkarz, wielokrotny reprezentant Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Poseł na Sejm RP VII kadencji.




od kogo: Paweł Papke
co wysłałam: e mail 
kiedy wysłałam: ok 1-10 marca 2012
kiedy dostałam: 23 kwietnia 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: zdjęcie okropnie pogniecione!!!! jeszcze nigdy nie miałam takiego pogniecionego autografu. ;/ ale to wina pewnie listonosza

Grupa MoCarta – kwartet smyczkowy mający charakter kabaretu, powstały w 1995.





od kogo: Grupa MoCarta
co wysłałam: e mail 
kiedy wysłałam: nie pamiętam ;/
kiedy dostałam: 23 kwietnia 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: te zdjęcie również pogniecione, lecz mniej. 

Przepraszam za jakość zdjęć. Nie mogę znaleźć ładowarki do aparatu i robię zdjęcia telefonem.



3 komentarze:

  1. Gratuluje! Bardzo lubie twojego bloga . Sama musze zaczac zbierac autografy;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie Tobie gratuluję wspaniałej kolekcji. Masz w niej bardzo interesujące autografy. :-) Pozdrawiam, Michał z www.autografy-michal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !Bardzo lubię Panią Annę Guzik :)Zapraszam na nn :)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń