poniedziałek, 14 maja 2012

37. Beata Kozidrak, Ewa Farna, Jennifer Aniston, Alexandra, Lech Mackiewicz, Victoria Principal, Sylwia Grzeszczak, Ewa Kaim, Julia Rosnowska

Przepraszam, że tak długo nie dodawałam postów. Zawsze sobie mówiłam, że dzisiaj dodam ale nie mogłam sobie czasu znaleźć. ;/ Parę autografów przyszło przez te 3 tyg. :-)  Nawet dość ciekawe autografy moim zdaniem. 

Beata Elżbieta Kozidrak – polska piosenkarka, wokalistka zespołu Bajm. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV.


od kogo: Beata Kozidrak
co wysłałam: e mail -  bajm@bajm.pl
kiedy wysłałam: nie pamiętam
kiedy dostałam: 2 maja 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: już posiadam autograf BAJM

Ewa Farna – polska piosenkarka popowa pochodząca z Zaolzia.


od kogo: Ewa Farna
co wysłałam: e mail -  agnieszka.szubanska@gmail.com
kiedy wysłałam: wysłałam pare @, ostatnio 23 kwietnia 2012
kiedy dostałam: 2 maja 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: nie mam

Jennifer Joanna Aniston - amerykańska aktorka i producentka filmowa. Sławę zdobyła poprzez rolę Rachel Green w sitcomie Przyjaciele za którą wyróżniona została Emmy i Złotym Globem. Występowała w wielu Hollywoodzkich produkcjach, głównie komediach.


od kogo: Jennifer Aniston
co wysłałam: e mail -  JenniferAniston@studiofanmail.com
kiedy wysłałam: 20 marca 2012
kiedy dostałam: 14 maja 2012
oryginalny: nie, PP
dedyk: nie
uwagi: nie mam

Alexandra, właściwie Aleksandra Jabłonka – polska wokalistka popowa.


od kogo: Alexandra
co wysłałam: SASE=list+koperta zwrotna ze znaczkiem
kiedy wysłałam: około miesiąc temu
kiedy dostałam: 30 kwietnia 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi:nie mam

Lech Mackiewicz- polski aktor, reżyser i scenarzysta.


od kogo: Lech Mackiewicz
co wysłałam: e mail -  info@lechmackiewicz.com
kiedy wysłałam: 14 stycznia 2012 ^^
kiedy dostałam: 30 kwietnia 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak 
uwagi: już posiadam

Victoria Principal - amerykańska aktorka telewizyjna i filmowa, modelka.


od kogo: Victoria Principal
co wysłałam: e mail -  victoria@victoriaprincipal.com
kiedy wysłałam: 27 stycznia 2012
kiedy dostałam: 2 maja 2012
oryginalny: nie, PP
dedyk: nie
uwagi: nie mam

Sylwia Grzeszczak – polska piosenkarka muzyki pop.


od kogo: Sylwia Grzeszczak
co wysłałam: SASE= list + koperta zwrotna ze znaczkiem
kiedy wysłałam: 1,5 tygodnia temu
kiedy dostałam: 11 maja 2012
oryginalny: tak
dedyk: niestety nie ;-(
uwagi: nie mam

 Ewa Kaim - polska aktorka.




od kogo: Ewa Kaim
co wysłałam: SASE= list + koperta zwrotna ze znaczkiem
kiedy wysłałam: miesiąc temu
kiedy dostałam: 14 maja 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie mam

TVN S.A
serial ,,Julia"
ul. Płk. Stanisława Dąbka 2
30-832 Kraków
,,Dla Ewy Kaim"

 Julia Rosnowska, właściwie Julia Krzemińska – polska aktorka.



od kogo: Julia Rosnowska
co wysłałam: SASE= list + koperta zwrotna ze znaczkiem
kiedy wysłałam: miesiąc temu
kiedy dostałam; 14 maja 2012
oryginalny: tak
dedyk: na zdjęciu
uwagi: nie mam

 Adres taki sam jak powyżej! Jedynie trzeba zmienić ,,dla Julii Rosnowskiej"

To tyle, jeżeli chodzi o te 3 tygoodnie. ^^ Mam nadzieje, ze jutro coś przyjdzie. 

12 komentarzy:

  1. Ty masz ładniejsze ;(
    Np. od Sylwi czy Bajm! ALe i tak gratuluję <3!
    Ineczkaxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Gratuluję :)
    Najbardziej Sylwii Grzeszczak :}To świetna piosenkarka :-)Zapraszam za godzinkę do mnie :)Nika

    OdpowiedzUsuń
  3. autografy-andzi.bloog.pl15 maja 2012 12:21

    dodałam do ulubionych :) gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej gratuluje ci autografów napisalam ci email odpisz mi na niego...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    ZAPRSZAM NA NN!
    A W NIK KONKURS A DO WYGRANIA AUTOGRAF JUSTINA BIEBERA, VOLVER ORAZ KRISTEN!
    KAŻDY MA SZANSE;)!
    ( u mnie na blogu szczegóły)
    autografy-ineczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje grafów. Podałabyś mi adres do Sylwii Grzeszczak? Proszę. Mogłabyś umieścić mojego blog na liście polecanych blogów? Ja twojego już umieściłam u siebie i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś umieściła także mój. http://autografy-kiniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)Zazdroszczę grafcia Sylwii :)Dodałam cię do ulubionych.Dodasz mnie też? http://autografyklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. NN;-)!
    http://autografy-ineczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! u mnie nowe notki zapraszam http://autografy-catharine.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. oo :D Ewa Farna ^^
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń