sobota, 26 maja 2012

38. Krystian Wieczorek, Maja Bohosiewicz, One Direction!!

Siemka :>>

W tym tygodniu tylko 2 autografy i jeden z tamtego, ale za to bardzo fajne! xDD Wymarzone.. ;]
Dostałam już wszystkie listy, które wysłałam na serial ,,Julia" i się bardzo z tego powodu cieszę.
No i od 1D. Jestem trochę zawiedziona, bo to PP, ale to było do przewidzenia.
Nie wysłałam kuponu a jednak przyszło, nawet szybko bo czekałam zaledwie 2 miesiące. ^^

Krystian Wieczorek – polski aktor telewizyjny i teatralny.


od kogo: Krystian Wieczorek
co wysłałam: SASE=list+koperta zwrotna ze znaczkiem+zdjęcie
kiedy wysłałam: około miesiąc temu
kiedy dostałam: 15 maja 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak :>
uwagi: nie mam

TVN S.A.
serial ,,Julia"
ul. Płk. Stanisława Dąbka 2
30-832 Kraków
Dla Krystiana Wieczorka

Maja Bohosiewicz− polska aktorka.


od kogo: Maja Bohosiewicz
co wysłałam: SASE=list+koperta zwrotna ze znaczkiem+zdjęcie
kiedy wysłałam: około miesiąc temu
kiedy dostałam: 24 maja 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak :>
uwagi: nie mam

 Adres ten sam co wyżej, jedynie zamiast Dla Krystiana Wieczorka to Dla Mai Bohosiewicz . :)))

One Direction – brytyjsko-irlandzki boysband. W jego skład wchodzą Liam Payne, Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik i Niall Horan. W VII brytyjskiej edycji programu X Factor zajęli trzecie miejsce. Grupa podpisała kontrakt z wytwórnią Syco Music.



 od kogo: One Direction
co wysłałam: SAE=list+koperta zwrotna ze znaczkami+plakaty i zdjęcie (nie podpisali, jedynie dożucili pocztówkę)
kiedy wysłałam: 2 miesiące temu
kiedy dostałam: 25 maja 2012
oryginalny: nie, nadruk
dedyk: nie
uwagi: szkoda, że nie prawdziwy xDD ale dobre i to

ADRES! BARDZO ŁATWO ZNALEŹĆ ALE PODAM.

One Direction
Modest! Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London, SW6 3BU
UK






24 komentarze:

  1. zazdroszczę ci autografu Maji Bohosiewicz.Ja myslałam ze do niej tez wysłałam ale nie mam pojecia;) raczej chyba nie wysłałam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę grafa 1D.Wg. całej Twojej kolekcji Ci zazdroszczę!♥Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się wydaje , że od 1D to oryginał . Zobacz sobie autografy na tym samym zdjęciu od innych osób , różnią się od siebie . Mam nadzieję , że jednak są oryginalne , sama zamierzam za niedługo wysłać do nich list . Pozdrawiam :)
    http://kochamy-autografy-gwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :)
    Czy moglabys informowac mnie o NN i dodac do ulubionych? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś podać adres do 1D? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcialabym uzyskac takie autografy. Zwłaszcza od 1D. Też sądze że to oryginał, tylko szkoda ze nie z dedykiem. Gratuluje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zapraszam do siebie: http://autografy-darii.blogspot.com/ . Nowy blog, nowa notka. Dodaję do linków i liczę na to samo:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje i zapraszam na NN http://www.kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję, zapraszam do mnie na NN codziennie !!! dziś notka o konkursie, i proszę zajrzyj i skomentuj :)
    http://autografyadama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje:)
    U mnie nowa notka:)
    Zapraszam.
    autografy-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie NN i KONKURS, zapraszam :)
    http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Zapraszam serdecznie na mojego bloga. Znajdziesz tam aż 5 nowych notek (w tym wywiad) ! :)

    autografy-doszki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję + licze na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo proszę cię o kontakt proszęęęę!
    autografymagoli@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje sukcesu!
    Dodałem Cię u mnie do linków (po prawej stronie, wyświetla się pare blogow z ostatnimi postami), byłbym wdzięczny jeśli też byś mogła mnie dodac :)
    pozdrawiam
    rzelik z rzelik7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje sukcesu!Zapraszam do mnie - Jęcząca Marta wyszła z łazienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno będę wpadać tutaj ;) zapraszam do mnie julamusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja by adres do One Direction????????

    OdpowiedzUsuń