piątek, 20 kwietnia 2012

35. Izabella Miko, Natalia Lesz, Radek Sikorski + kol. - wygłupy ;]

Heej..
Miałam już nie prowadzić bloga.. Miałam jakoś już dosyć [real] . Ale już się wszystko poukładało i poszło w niepamięć. Mam nadzieję, że już nie będzie takich sytuacji. Wszystkich przepraszam... bo zrobiłam aferę nie potrzebnie. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.. xD
No to tak.. chciałam powiedzieć, że coraz mniej do mnie autografów przychodzi. ;/ No ale to tylko i wyłącznie moja wina bo ostatnio wgl nie wysyłałam ani e maili ani listów. Z tych 2 tygodni jedynie dostałam 3 autografy + na pewnej religii z koleżankami nudziło nam się i sobie autografy pisałyśmy.^^

Izabella Anna Miko − polska aktorka i modelka.


od kogo: Izabella Miko
co wysłałam: e mail -  iza@izabellamiko.com
kiedy wysłałam: 12 marca 2012
kiedy dostałam: 10 kwietnia 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: już posiadam.

Natalia Lesz – polska piosenkarka, aktorka i tancerka. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV.


od kogo : Natalia Lesz
co wysłałam: e mail
kiedy wysłałam: ok 12 marca 2012
kiedy dostałam: 16 kwietnia 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: już posiadam.

Radosław (Radek) Tomasz Sikorski – polski polityk, politolog, dziennikarz, minister obrony narodowej.


od kogo: Radek Sikorski
co wysłałam: e mail
kiedy wysłałam: 3 kwietnia 2012
kiedy dostałam: 16 kwietnia 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: nie mam.

+ wygłupy.






Niestety nie mogę obrócić. ;/
Zdobyte osobiście. ^^

W poniedziałek gości w Białogardzie Anna Guzik. Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć od niej autograf. :>

5 komentarzy:

  1. i bardzo dobrze, że nie kończysz! Często czytam, miły blog. Zapraszam na bliskogwiazd.fora.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci serdecznie nowych zdobyczy ;*http://autografyniki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokpo luzik!;D
    Db jeszcze miała 0,0 ;D hah
    Trzeba to uczcić moje 200 grafów;]
    W poniedziałek na lody ahahahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki!!!
    Zapraszam na NN!
    A w nim:
    Anna Guzik i Krzysztof Hołowczyc;]
    autografy-ineczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń