środa, 14 marca 2012

32. Drew Seeley, Beata Pawlikowska, Bogusław Kaczyński, Honorata Skarbek Honey, Candy Girl, Magda Gessler

Cześć. ^^ Przepraszam, że tak późno dodaje notkę ale jakoś nie mogłam sobie znaleźć czasu. Za to teraz opisze dosyć ciekawe autografy ,,moim zdaniem". XD A i czytałam, że dużo macie NN. W tej chwili już biorę się do czytania. ; ] 

Drew Seeley– kanadyjski piosenkarz, autor tekstów piosenek i aktor.


od kogo: Drew Seeley
co wysłałam: e mail -  drew@drewseeley.com
kiedy wysłałam: 20 stycznia 2012
kiedy dostałam: 5 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak :>
uwagi: nie mam

 Beata Pawlikowska– polska pisarka, podróżniczka, dziennikarka, tłumaczka, fotografka, ilustratorka książek.


od kogo: Beata Pawlikowska
co wysłałam: e mail - beata@beatapawlikowska.com
kiedy wysłałam: 23 lutego 2012
kiedy dostałam: 5 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: tak
uwagi: autograf na kartce z obrazkiem ;]

Bogusław Kaczyński – dziennikarz, publicysta i krytyk muzyczny, popularyzator opery, operetki i muzyki poważnej, teoretyk muzyki, twórca telewizyjny, animator kultury, prezenter i autor wielu programów w TVP.



od kogo: Bogusław Kaczyński
co wysłałam: ofc strona
kiedy wysłałam: 23 lutego 2012
kiedy dostałam: 6 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: autograf z tyłu pocztówki

Honorata "Honey" Skarbek – polska piosenkarka oraz blogerka.


od kogo: Honorata Skarbek Honey
co wysłałam: SASE =  list + ulotka (nie podpisana) + koperta zwrotna ze znaczkiem
kiedy wysłałam: 24 lutego 2012
kiedy dostałam: 9 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: niestety nie
uwagi: ładne zdjęcie z viva comet 2012  :)

Adresu tu nie zamieszczam. Jeżeli komuś bardzo zależy to proszę pisać na e mail: ilka_1323@tlen.pl.

Barbara Hetmańska, znana jako Candy Girl, później tylko jako Candy – polska piosenkarka wykonująca muzykę z pogranicza pop-rock i electro. Znana ze współpracy z polskimi muzykami Alchemist Project, East Clubbers, Wet Fingers oraz z zagranicznym muzykiem Riff & Raysem.



od kogo: Candy Girl
co wysłałam: SASE = list + koperta zwrotna ze znaczkiem
kiedy wysłałam: 17 lutego 2012
kiedy dostałam: 13 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: na 1 zdjęciu
uwagi: nie mam. 

Basia Hemańska
U.Pocztowy Wwa 133
Poste Restante
00-902 Warszawa


Magdalena Gessler, z domu Ikonowicz – polska malarka, restauratorka, właścicielka i współwłaścicielka kilku restauracji.


od kogo: Magdalena Gessler
co wysłałam: e mail -  info@magdagessler.pl
kiedy wysłałam: 6 stycznia 2012
kiedy dostałam: 13 marca 2012
oryginalny: tak
dedyk: nie
uwagi: nie mam.


To już koniec jak na razie. Niedługo dodam nową notkę jak coś przyjdzie. : >

5 komentarzy:

  1. Gratuluje ci grafów fajne zdobycze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki !Ja muszę w końcu napisać do Honey :)WeroNika

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje;)!
    Szczególnie wszytskich ;> !
    Miejmy nadzieje , żedzisiaj coś przyjdzie ^^

    Ineczka

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie NN zapraszam i dziękuję za adres :))
    http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń