piątek, 17 lutego 2012

27. Jessicah Schipper i RAZ DWA TRZY

Przepraszam, że nie pisałam notek. Doszłam do wniąsku, że notki będę dodawać w piątki, soboty lub niedziele. Po szkole nie mam za bardzo czasu i chęci... mam nadzieje, że rozumiecie. No to teraz autograf od Jess Schipper i od zespołu RAZ DWA TRZY. Dostałam je w poniedziałek 13 lutego. Jeżeli chodzi o Jess to dostałam dwie pocztówki, na każdej inne życzenia. Niestety podpis Jess jest wydrukowany. ;/

Jessicah Schipper – australijska pływaczka specjalizująca się w stylu motylkowym, czterokrotna medalistka olimpijska.


z tyłu pocztówki są życzenia. ;D

od kogo: Jessicah Schipper
co wysłałam: e mail - jess@jessschipper.com.au
kiedy wysłałam: 4 lutego 2012
kiedy dostałam: 13 lutego 2012
oryginalny?: tylko życzenia, podpis Jess to nadruk
dedyk?: tak
uwagi: nie mam. 


Raz Dwa Trzy – polski zespół muzyczny łączący muzykę rock oraz współczesną poezję. 



od kogo: zespół RAZ DWA TRZY
co wysłałam: e mail - manager@zespolrazdwatrzy.pl
kiedy wysłałam: 13 stycznia 2012
kiedy dostałam: 13 lutego 2012
oryginalny?: tak
dedyk?: tak
uwagi: nie mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz