piątek, 10 lutego 2012

26. Natalia Lesz

Autograf od Natalii Lesz dostałam dzisiaj. Szkoda, że tylko jeden. ;/ Mam nadzieje, że w poniedziałek coś przyjdzie. Bardzo lubię Natalię i lubię jej piosenki. ;>

Natalia Lesz – polska piosenkarka, aktorka i tancerka. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV.



od kogo: Natalia Lesz
co wysłałam: e mail - mail@nataliamusic.com
kiedy wysłałam: 6 stycznia 2012
kiedy dostałam: 10 lutego 2012
oryginalny?: tak
dedyk?: nie
uwagi: nie mam.

No to może do poniedziałku. :)

4 komentarze:

  1. gratuluje i zapraszam na nn ! ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, zapraszam do mnie [auto-grafy-moje.blog.onet.pl]
    +dodaję do linków. Mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nn + coś po sobie można zotawić:)^^


    Zapraszam na NN;)
    http://autografy-ineczki.blogspot.com/2012/02/weronika-marczuk-pazura-bogusaw.html

    OdpowiedzUsuń