niedziela, 26 lutego 2012

29. Gosia Andrzejewicz + zapomniane

Cześć wszystkim :) No jak zwykle teraz opisze autografy, które dostałam w tym tygodniu. Nie było ich dużo... tylko 3. ;/ No ale jeszcze opisze zapomniany autograf z dnia 16 lutego. Jest on od Norah Jones. 

Gosia Andrzejewicz (ur. 14 stycznia 1984 w Bytomiu) – polska wokalistka popowa.




od kogo: Gosia Andrzejewicz
co wysłałam: SASE + zdjęcie + list
kiedy wysłałam: 4 lutego 2012
kiedy dostałam: 20 lutego 2012
oryginalny?: tak :)
dedyk?: taak
uwagi: fajnie, że serducho przykleiła. ;>


Gosia Andrzejewicz
skrytka pocztowa nr 2
Urząd Pocztowy nr 9
43-309 Bielsko-Biała

Norah Jones (ur. 30 marca 1979 w Nowym Jorku) – piosenkarka i pianistka, jej debiutancki album Come Away With Me nagrany w jazzującym stylu z mieszanką soulu i folku zdobył 5 nagród Grammy i sprzedał się w liczbie ponad 22 milionów egzemplarzy na całym świecie.



od kogo: Norah Jones
co wysłałam: e mail - norah.info@mfmgt.com
kiedy wysłałam: 14 stycznia 2012
kiedy dostałam: 16 lutego 2012
oryginalny?: nie, PP
dedyk?: nie
uwagi: ładne, duże zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz