piątek, 17 lutego 2012

28. C.C.Catch i Edyta Ropek

Ostatnie autografy z tego tygodnia są od C.C.Catch i od Edyty Ropek.  Od C.C.Catch dostałam dwa zdjęcia a od Pani Edyty pocztówkę z pozdrowieniami a autografem. Dzisiaj niestety nic nie dostałam. ;/ Oby przyszło coś w poniedziałek. ;>

C.C. Catch (właściwie Caroline Catherine Müller, ur. 31 lipca 1964 w Oss, Holandia) – piosenkarka muzyki pop disco.




od kogo: C.C.Catch 
co wysłałam: e mail - management@cccatch.de
kiedy wysłałam: 3 lutego 2012
kiedy dostałam: 14 lutego 2012
oryginalny?: tak
dedyk?: nie
uwagi: nie mam. 



Edyta Ropek - polska wspinaczka sportowa, zwyciężczyni zawodów Pucharu Świata i mistrzostw Europy w konkurencji na czas.


od kogo: Edyta Ropek
co wysłałam: e mail - info@edytaropek.pl
kiedy wysłałam: 27 stycznia 2012
kiedy dostałam: 16 lutego 2012
oryginalny?: tak
dedyk?: nie, tylko pozdrowienia
uwagi: nie mam. 

7 komentarzy:

  1. Gratki;)
    Zapraszam na NN;)!
    autografy-ineczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje i zapraszam do mnie ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki;)
    Zapraszam na NN;)!
    autografy-ineczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje u mnie NN, zapraszam :)) [http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  5. http://autografy-ineczki.blogspot.com/
    U mnie NN;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ;) napisałam ci na email ;) aha u mnie NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja pisałam do sashy email na jej stronie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń