poniedziałek, 30 stycznia 2012

9. Damian Skoczyk

    Przepraszam, że tak przed wczoraj uciekłam. Miałam jeszcze dodać pare postów lecz mówiąc szczerze.. nie miałam siły. xD No to dzisiaj spróbuje dodać chociaż 3. 

    Teraz autograf od Damiana Skoczyka. Bo to jest taka dziwna sytuacja. Mam jedynie pocztówkę jego na której jest wydrukowany jego podpis. No ale dla kolekcjonera autografów to chyba nawet dobre to. : )
Pewnie pare osób kojarzy go z programu ,, Mam Talent". Autograf zdobyty ,,osobiście". Damian grał koncert w Białogardzie (mieszkam tam) no i rozdawał zwoje pocztówki, na których się potem podpisywał. Ja tak cały czas się ściskałam, żeby dostać a tuu... ,, Muszę już iść, menager wzywa. Kocham Was..."- coś w tym guście. Byłam taka zawiedziona. No ale pocztówka jest. ;]




od kogo: Damian Skoczyk
co wysłałam: nic - pocztówka zdobyta osobiście
oryginalny?: no nie, wydruk na pocztówce
dedyk?: nie
uwagi: gdy się pchałam po autograf to mi się pocztówka w połowie zgięła ale na zdjęciu za bardzo nie widać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz