sobota, 28 stycznia 2012

5. Krystyna Prońko { 2 }

Heej. ; > Dzisiaj znowu dodam pare autografów. 

Teraz chciałabym opisać dwa autografy, które dostałam od Krystyny Prońko. Dnia 16 stycznia dostałam pierwszy, a zaraz na drugi dzień dostałam drugi, lecz z innym zdjęciem.

Krystyna Prońko (ur. 14 stycznia 1947 w Gorzowie Wielkopolskim) – polska piosenkarka i kompozytor, pedagog muzyczny, a także osobowość telewizyjna. 



od kogo: Krystyna Prońko
co wysłałam: e mail - krystyna@pronko.pl
kiedy wysłałam: 6 stycznia 2012
kiedy dostałam: 16 stycznia 2012
oryginalny?: tak - zdjęcie podpisane cienkopisem
dedyk?: nie ;c
uwagi: nie mam.




kiedy wysłałam: 6 stycznia 2012
kiedy dostałam: 17 stycznia 2012
oryginalny?: tak - zdjęcie podpisane cienkopisem
dedyk?: nie ;c
uwagi: nie mam.

1 komentarz:

  1. Hej . Dodałam Twój blog do linków na moim blogu .
    A po za tym u mnie NN . :)

    autografy-doszki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń