wtorek, 31 stycznia 2012

16. James Blunt

Ten autograf jest moim ostatnim autografem, który zdobyłam. Jest on od Jamesa Blunta- znanego piosenkarza ;]. Niestety nie jest oryginalny. ;/ No ale ważny chociaż wydruk. Do koperty dołączony był list z przeprosinami na PP.

James Blunt, właściwie James Hillier Blount (ur. 22 lutego 1974 roku w Tidworth w hrabstwie Wiltshire) – brytyjski piosenkarz.








od kogo: James Blunt
co wysłałam: e mail - jamesblunt@studiofanmail.com
kiedy wysłałam: 15 stycznia 2012
kiedy dostałam: 30 stycznia 2012
oryginalny?: nie
dedyk?: nie
uwagi: no nie mam. ;/

Jak na razie to koniec. Jak będą nowe przychodziły to oczywiście będę je tu opisywała.

2 komentarze:

  1. Pisalas zwracajac sie do niego czy do agencji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej pisałas list czy e-mail tez chce wlasnie napisac o autograf

    OdpowiedzUsuń