poniedziałek, 30 stycznia 2012

10. Marek Kamiński

Ten autograf bardzo mi się podoba. Znaczy najbardziej pisak, którym autograf jest podpisany. xD Tak więc na e mail dostałam zawiadomienie, że autograf zostanie mi wysłany. 

Marek Kamiński (ur. 24 marca 1964 roku w Gdańsku) – polski polarnik, podróżnik, przedsiębiorca. Pierwszy i jedyny człowiek na świecie, który zdobył oba bieguny Ziemi w ciągu jednego roku bez pomocy z zewnątrz.




Niestety na zdjęciu nie widać za bardzo podpisu. ;c

od kogo: Marek Kamiński
co wysłałam: wiadomość na stronie oficjalnej Pana Marka. {zakładka kontakt}
kiedy wysłałam: nie pamiętam - gdzieś około 6-13 stycznia 2012
kiedy dostałam: 20 stycznia 2012
oryginalny?: tak - autograf pisany srebrnym pisakiem 
dedyk?: nie 
uwagi: nie mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz